Маркетингове дослідження засобів етіотропної терапії стрептококового тонзилофарингіту у дітей

Машейко, А.М. and Макаренко, О.В. and Чергінець, А.В. (2016) Маркетингове дослідження засобів етіотропної терапії стрептококового тонзилофарингіту у дітей. Управління, економіка та забезпечення якості в фармації, № 1 (45). pp. 67-71. ISSN 2311-1127

[img]
Preview
Text
Маркетингове дослідження засобів етіотропної терапії стрептококового тонзилофарингіту у дітей.pdf

Download (307kB) | Preview

Abstract

У статті викладено результати маркетингового аналізу асортименту антибактеріальних засобів, що представлені на фармацевтичному ринку України, та застосовуються для лікування гострого стрептококового тонзилофарингіту у дітей. Наведено розраховані показники коефіцієнту ліквідності ціни та коефіцієнту адекватності платоспроможності, що характеризують цінову доступність досліджуваних препаратів для споживача. The article presents the results of a marketing research of antibiotics used for the treatment of acute streptococcal tonsillopharyngitis in children. The calculated factor of liquidity of the prices and factor of adequacy of solvency characterize price affordability study drugs to the consumer.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: маркетингове дослідження, фармацевтичний ринок, гострий стрептококовий тонзилофарингіт; marketing research, pharmaceutical market, acute streptococcal tonsillopharyngitis.
Subjects: Pharmacoeconomics
Divisions: Faculty of Postgraduate Education > Department of social medicine and health management
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 16 Dec 2016 11:41
Last Modified: 16 Dec 2016 11:41
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1265

Actions (login required)

View Item View Item