Принцип априорной мотивации в междисциплинарной интеграции в обучении специальности «Дерматовенерология»

Ехалов, В.В. and Дюдюн, А.Д. and Горбунцов, В.В. and Клигуненко, Е.Н. and Святенко, Т.В. (2016) Принцип априорной мотивации в междисциплинарной интеграции в обучении специальности «Дерматовенерология». Південноукраїнський медичний науковий журнал, № 14 (14). pp. 58-61. ISSN 2306-7772

[img]
Preview
Text
Pivdenukrvtl_14_2016-58-61.pdf

Download (524kB) | Preview

Abstract

Рассмотрены перспективы внедрения в андрагогический процесс ситуационных задач, построенных по принципу усложнения в соответствии с уровнем подготовки. Априорная мотивация формирует стремление студента начинать своё становление как специалиста не на клинических кафедрах, а на самых начальных этапах обучения. Розглянуто перспективи впровадження в андрагогічний процес ситуаційних завдань, побудованих за принципом ускладнення відповідно до рівня підготовки. Апріорна мотивація формує прагнення студента починати своє становлення як фахівця не на клінічних кафедрах, а на самих початкових етапах навчання. The prospects of teaching application in the andragogical process the case studies built on the principle of complexity according to the grounding level are discussed. A priori motivation generates the desire of the student to begin his formation as a specialist not in clinical departments, bat in the early stages of training.

Item Type: Article
Subjects: Fundamentals of Pedagogy
Divisions: Departments > Department of Skin and Venereal Diseases
Faculty of Postgraduate Education > Department of Anesthesiology, Intensive Care and Emergency Medicine states FPE
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 20 Jun 2017 11:05
Last Modified: 20 Jun 2017 11:05
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1772

Actions (login required)

View Item View Item