Ботвінікова, Л.А. and Конопкіна, Л.І. (2017) Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту студентів-медиків та лікарів-інтернів у процесі навчання. Матеріали XIV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяч. 60-річчю ТДМУ «Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні» (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), Тернопіль, 18-19 травня 2017 р, Т. 1. pp. 74-75.
|
Text
педагогічні умови.pdf Download (152kB) | Preview |
Abstract
Одним з аспектів підготовки студентів та інтернів виступає процес формування емоційного інтелекту як сукупності здатностей, знань, умінь і навичок, що дозволяє людині управляти власними емоціями.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Educational work |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology) |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 07 Aug 2017 11:15 |
Last Modified: | 07 Aug 2017 11:15 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1829 |
Actions (login required)
View Item |