Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту студентів-медиків та лікарів-інтернів у процесі навчання

Ботвінікова, Л.А. and Конопкіна, Л.І. (2017) Педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту студентів-медиків та лікарів-інтернів у процесі навчання. Матеріали XIV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяч. 60-річчю ТДМУ «Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні» (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), Тернопіль, 18-19 травня 2017 р, Т. 1. pp. 74-75.

[img]
Preview
Text
педагогічні умови.pdf

Download (152kB) | Preview

Abstract

Одним з аспектів підготовки студентів та інтернів виступає процес формування емоційного інтелекту як сукупності здатностей, знань, умінь і навичок, що дозволяє людині управляти власними емоціями.

Item Type: Article
Subjects: Educational work
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology)
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 07 Aug 2017 11:15
Last Modified: 07 Aug 2017 11:15
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1829

Actions (login required)

View Item View Item