Зворотній зв'язок із студентами як засіб покращення педагогічного процесу

Мироненко, О.В. and Кіреєва, Т.В. and Плєханова, О.В. (2016) Зворотній зв'язок із студентами як засіб покращення педагогічного процесу. Актуальні проблеми розвитку освіти і науки в умовах глобалізації . Матеріали ІІ Всеукраїнської наукової конференції, 28-29 жовтня 2016 р., м.Дніпро, Ч. 1. pp. 76-77.

[img]
Preview
Text
Мироненко2.pdf

Download (221kB) | Preview

Abstract

Сьогодення вищої медичної освіти декларує студента як споживача освітніх послуг, який має право вимагати від викладача певний рівень надання послуги. Демократизація суспільства вимагає від нас, вчителів вищої школи, більш відкритого та мобільного підходу до навчального процесу. Одним з головних завдань на шляху досягнення цього є налагодження зворотнього зв’язку з студентами. В роботі встановлено, що найбільше значення для студентів-медиків має можливість навчитися застосовувати теоретичні знання на практиці, про що свідчить високий пріоритет, який віддано роботі з пацієнтами та досить високий – роботі з додатковими методами обстеження. Однак, як і раніше, студенти потребують структуризації та поглиблення знань з допомогою викладача.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагогічний процес, анкетування, пріоритети навчання.
Subjects: Internal diseases
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology)
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 08 Aug 2017 07:18
Last Modified: 10 Aug 2017 13:58
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1833

Actions (login required)

View Item View Item