Практичні рекомендації слухачам циклів післядипломного навчання з конспектування отриманої інформації

Єхалов, В.В. and Седінкін, В.А. (2017) Практичні рекомендації слухачам циклів післядипломного навчання з конспектування отриманої інформації. Медичний форум, № 10. pp. 62-66.

[img]
Preview
Text
10_2017мЕДИЧНИЙ ФОРУМ-C.62-66.pdf

Download (467kB) | Preview

Abstract

В статті висвітлені основи конспектування лекційного матеріалу у вищому навчальному закладі. Надані принципи для формування індивідуальної техніки швидкого конспектування. Використання практичних рекомендацій з конспектування отриманої інформації дозволить слухачам по-новому підійти до процесу навчання, що в подальшому покращить результати теоретичних та практичних іспитів та сприятиме більш активному впровадженні сучасних медичних знань у лікарську практичну діяльність. В статье освещены основы конспектирования лекционного материала в высшем учебном заведении. Представлены принципы для формирования индивидуальной техники быстрого конспектирования. Использование практических рекомендаций по конспектированию полученной информации позволит слушателям по-новому подойти к процессу обучения, что в дальнейшем улучшит результаты теоретических и практических экзаменов и будет способствовать более активному внедрению современных медицинских знаний в практическую лечебную деятельность. The article covers the basics of abstracting lecture material in a higher educational institution. The principles for the formation of individual techniques of rapid note-taking are presented. The use of practical recommendations to summarize the information received will allow students to take a new approach to the learning process, which in the future will improve the results of theoretical and practical examinations and will promote the more active introduction of modern medical knowledge into practical medical activities.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інтерни, лекція, конспектування, методичні аспекти, післядипломна освіта; интерны, лекция, конспектирование, методические аспекты, последипломное образование; interns, lecture, note-taking, methodical aspects, postgraduate education.
Subjects: Fundamentals of Pedagogy
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 14 Aug 2017 09:04
Last Modified: 14 Aug 2017 09:04
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1847

Actions (login required)

View Item View Item