Організаційно-педагогічні умови, які необхідні на курсах удосконалення для підвищення професійної рефлексивної компетентності лікарів

Клигуненко, О.М. and Муризіна, О.Ю. (2017) Організаційно-педагогічні умови, які необхідні на курсах удосконалення для підвищення професійної рефлексивної компетентності лікарів. Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця : збірник наук. статей, матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 7-8 черв. 2017 р., Харків. pp. 50-57.

[img]
Preview
Text
Організаційно-педагогічні умови.pdf

Download (674kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена дослідженню педагогічної роботи викладача щодо сучасної організації практичних занять з анестезіології та інтенсивної терапії на курсах удосконалення з метою забезпечити практичний фаховий результат навчання кожному слухачу. Проаналізовані проблеми аудиторного відпрацювання практичних навичок і розглянуті способи формування фахових лікарських вмінь у лікарів анестезіологів та сімейних лікарів. Розглянута ефективність занять щодо практичних результатів навчання і подальшого застосування відпрацьованих навичок і вмінь у власній роботі. Представлена необхідність поєднання традиційних та інноваційних форм навчання при організації реальної можливості професійного та особистісного удосконалення лікарів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійна компетентність, професійна рефлексія, післядипломна вища медична освіта, фахове удосконалення лікарів.
Subjects: Fundamentals of Pedagogy
Divisions: Faculty of Postgraduate Education > Department of Anesthesiology, Intensive Care and Emergency Medicine states FPE
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 15 Aug 2017 13:48
Last Modified: 15 Aug 2017 13:48
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1857

Actions (login required)

View Item View Item