Курята, О.В. and Карапетян, К.Г. and Митрохіна, О.С. (2017) Роль комп’ютерних технологій у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету. Медична освіта, № 1. pp. 77-81. ISSN 1681-2751
|
Text
Medosvit_2017_1_Kurjata.pdf Download (270kB) | Preview |
Abstract
Мета дослідження – оцінити за допомогою анкетування студентів 5 курсу медичних факультетів відношення майбутніх фахівців до комп’ютерних та інтернет-технологій у навчальному процесі при підготовці до практичних занять. Матеріали та методи дослідження. Проведено анкетування серед 111 студентів медичних факультетів, серед них 80 (72,1 %) навчаються на бюджеті, 31 (27,9 %) – за контрактною основою. Результати й обговорення. Для навчання комп’ютерною технікою щоденно користуються 67,5 % студентів бюджетної форми навчання та 80,6 % – контрактної форми. У більшості випадків студенти працюють на комп’ютері з базами тестів “Крок-2” та методичними рекомендаціями кафедри: 95 % та 96,3 % студентів на бюджеті і 90,3 % та 96,8 % – на контрактному навчанні. Як бюджетні студенти (90 %), так і контрактні (80,6 %) використовують комп’ютерну техніку для роботи з протоколами надання медичної допомоги, а саме наказами МОЗ України. Викладання клінічних дисциплін передбачає ознайомлення студентів з сучасними технологіями, які стосуються як діагностики, так і лікування хворих. 86 % студентів вважають обов’язковою необхідністю ознайомлення з сучасними високотехнологічними методами дослідження, при цьому більшість з них (53,8 %) висловлювала думку про ознайомлення саме на практичних заняттях під час навчання. Висновок. Використання у навчальному процесі комп’ютерного забезпечення допомагає майбутнім лікарям загальної практики у засвоєнні знань і формуванні вмінь, розвиває навчальну і практичну діяльність.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | DOI 10.11603/me.2414-5998.2017.1.7331 |
Uncontrolled Keywords: | комп’ютерні технології; високотехнологічні методи; навчальний процес. computer technology; high-tech methods; educational process. |
Subjects: | Internal Medicine Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 2 and phthisiology |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 18 Aug 2017 12:41 |
Last Modified: | 18 Aug 2017 12:43 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1874 |
Actions (login required)
View Item |