Козлов, С.В. and Алєксєєнко, О.А. and Сулоєв, К.М. and Алексін, Г.Б. and Повстяний, В.А. and Снісар, О.С. (2017) Перспективи використання електронного навчально-методичного контенту при формуванні загальних та фахових компетенцій майбутніх лікарів. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. нак. праць – Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», В.21к3 (Т1(75)). pp. 120-127. ISSN 2308-3778
|
Text
Снісар О.С.2.pdf Download (721kB) | Preview |
Abstract
Важливою складовою професійної медичної освіти е формування у студентів інформаційних та комунікативних компетенцій. Метою роботи було визначення необхідності в розробці електронного навчально-методичного контенту для студентів-медиків. Для вирішення поставленої мети роботи нами було проведене анонімне анкетування 60 вітчизняних студентів. Під час підготовки до практичних занять при вивченні патоморфології та судової медицини, 78,3% студентів використовують електронну версію підручника, 55% студентів електронні ресурси інтернету. Враховуючи, результати анкетування та неодноразові побажання студентської спільноти співробітниками кафедри патологічної анатомії і судової медицини була розроблена тестова електронна версія навчального посібника «Визначення давності смерті». Таким чином, озповсюдженість та доступність у використанні під час підготовки до занять студентами електронних приладе, що було нами також відображено за результатами анкетування, мотивує викладача на осучаснення навчального процесу, опанування ним нових методів і технологій, формування інформаційних омпетенцій, відповідних сучасному навчальному контенту. An important component of professional medical education is the formation of information’and communication skills among students. The aim of this work was to determine the need for the development of learning content for medical students. To this end, we conducted an anonymous survey of 60 Ukrainian students. In preparation for practical lasses (pathomorphology and forensic medicine), 78.3% of students use the electronic version of the textbook, 55% of students use electronic resources of the Internet. Taking into account the results of the questionnaire and the repeated wishes of the student society, the staff of the Department of Pathological Anatomy and Forensic Medicine developed a test electronic version of the training manual “Determination of the time of death". Thus, the prevalence and availability in use in preparing students for electronic media motivвtes the teacher to improve the eaming process by mastering it with new methods and echnologies, which contributes to the formation of information competencies corresponding to the training rogram.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | компетенції, форма навчання, електронний посібник, судова медицина. compйtences, forms of training, electronic manual, fprensic medicine. |
Subjects: | Forensic medicine Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Human Anatomy Departments > Department of Pathological Anatomy and Forensic Medicine |
Depositing User: | Анастасия Жигар |
Date Deposited: | 20 Sep 2018 08:16 |
Last Modified: | 16 May 2019 11:15 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3193 |
Actions (login required)
View Item |