Інтерактивні форми надання лекційного матеріалу в післядипломній медичній освіті

Єхалов, В.В. and Кущ, К.О. and Хоботова, Н.В. (2017) Інтерактивні форми надання лекційного матеріалу в післядипломній медичній освіті. Південноукраїнський медичний науковий журнал, № 17. pp. 40-42. ISSN 2306-7772

[img]
Preview
Text
17_2017-Півд.Укр.журн-40-42.pdf

Download (471kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена оптимізації викладання та засвоєння слухачами лекційного матеріалу в післядипломній медичній освіті. Визначено шляхи досягнення зворотного зв’язку «лектор-слухач» при аудиторному та позааудиторному навчанні. Статья посвящена оптимизации изложения и усвоения слушателями лекционного материала в последипломном медицинском образовании. Определены пути достижения обратной связи «лектор-слушатель» при аудиторном и внеаудиторном обучении. The article is devoted to the optimization of the presentation and assimilation of lecture material by students in postgraduate medical education. The ways of reaching the «lecturer-listener» feedback in lecture hall and extracurricular education are defined.

Item Type: Article
Subjects: Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Otorhinolaryngology
Faculty of Postgraduate Education > Department of Anesthesiology, Intensive Care and Emergency Medicine states FPE
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 09 Oct 2018 10:50
Last Modified: 09 Oct 2018 10:50
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3345

Actions (login required)

View Item View Item