Єхалов, В.В. and Святенко, Т.В. and Хоботова, Н.В. (2015) Особливості психологічної підготовки лікарів-інтернів різних спеціальностей до роботи в екстремальних умовах. Медичний форум, № 6 (6). pp. 120-122.
|
Text
6_2015-Медичний форум-120-122.pdf Download (242kB) | Preview |
Abstract
Авторами проаналізовані типи поведінки молодих фахівців у екстримальних умовах роботи. Аналізуя психологічну особистість лікаря-інтерна були поділені на 4 групи: 1)необгрунтовано самовпевнені, 2)професійно врівноважені, 3)професійний флегмат, 4)помилка вибору сфери діяльності. Аналіз ціх груп дозволив зробити висновки о професійній пригодності молодих фахівців до роботи у екстримальніх умовах. Авторами проанализированы типы поведения молодых специалистов в экстримальных условиях работы. Анализируя психологическую особенность врача-интерна были выделены 4 группы: 1)необоснованно самоуверенные, 2)профессионально уравновешенные, 3)профессиональные флегматы, 4)ошибка выбора сферы деятельности. Анализ этих групп позволил сделать выводы о профессиональной пригодности молодых специалистов к работе в экстримальных условиях. The authors analyzed the behavior of the young professionals, who work in the experemental conditions. 4 groups were identifed in the process of analyzig the psychological features of junior doctors: 1)unreasonably self-confident, 2)professionaly stable, 3)professionaly flegmatic, 4) and those who chose wrongly the field of activity. Analysis of these groups gave us an opportunity to make the conclusion about the ability of young professionals to work in extreme conditions.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | лікар-інтерн, екстримальні умови роботи; врач-интерн, экстримальные условия труда; junior doctor, extreme working conditions. |
Subjects: | Postgraduate education |
Divisions: | Departments > Department of Otorhinolaryngology |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 10 Oct 2018 08:50 |
Last Modified: | 10 Oct 2018 08:50 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3354 |
Actions (login required)
View Item |