Перцева, Т.О. and Шпонька, І.С. and Захаров, С.В. and Ханюков, О.О. and Кравченко, О.І. (2019) Застосування об’єктивного структурованого клінічного іспиту як етапу проведення атестації випускників Державного закладу «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України». Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XVІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 16–17 трав. 2019 р.). pp. 28-30.
|
Text
МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ-Тернопіль -2019_28-30.pdf Download (375kB) | Preview |
Abstract
Мета роботи – аналіз застосування об’єктивного структурованого клінічного іспиту як етапу проведення атестації випускників державного закладу «Дніпропетровська медична академія міністерства охорони здоров’я України». Основна частина. ОСКІ має певні переваги перед традиційними методами оцінки – усними співбесідою, письмовими роботами, тестуванням і прийомом практичних навичок біля ліжка хворого. ОСКІ де-факто залишається практично єдиним методом, що дозволяє ефективно оцінити навички значної кількості студентів за мінімальний час на рівні «показати» піраміди клінічної компетентності G. Miller. На відміну від письмових, усних іспитів і тестування, ОСКІ не просто оцінює рівень теоретичних знань студентів, але перевіряє їх компетентність у застосуванні наявних знань на практиці. Висновок. Порівняно з прийомом практичних навичок біля ліжка хворого ОСКІ дозволяє забезпечити більшу різноманітність клінічних ситуацій, відтворити рідкісні клінічні випадки, перевірити навички студентів в «делікатних» ситуаціях, допускає можливість лікарської помилки. The aim of the work – to analyze the use of an objective structured clinical examination (OSCE) as a stage of certification of graduates of the state institution “Dnipropetrovsk Medical Academy of the Ministry of Health of Ukraine”. The main body. OSCE has certain advantages over traditional methods of assessment – oral interviews, written work, testing and taking practical skills at the patient’s bedside. The OSCE de facto remains practically the only method that can effectively assess the skills of a large number of students in a minimal time at the “show” level of the G. Miller clinical competence pyramid. Unlike written, oral tests and testing, OSCE not only assesses the level of students’ theoretical knowledge, but examines their competence in applying existing knowledge in practice. Conclusion. In comparison with taking practical skills near the patient’s bed, OSCE allows to provide a greater variety of clinical situations, to reproduce rare clinical cases, to test students’ skills in “delicate” situations, admit the possibility of a medical mistake.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | оцінювання знань студентів; об’єктивного структурований клінічний іспит; assessment of students’ knowledge; objective structured clinical examination. |
Subjects: | Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology) Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2) Departments > Department of Pathological Anatomy and Forensic Medicine Departments > Department of Skin and Venereal Diseases |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 23 Oct 2019 13:53 |
Last Modified: | 24 Oct 2019 12:31 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4401 |
Actions (login required)
View Item |