Використання елементів гуманізації та гуманітаризації при викладанні педіатрії студентам стоматологічного факультету

Нікуліна, А.О. and Кривуша, О.Л. (2019) Використання елементів гуманізації та гуманітаризації при викладанні педіатрії студентам стоматологічного факультету. Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XVІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (Тернопіль, 16–17 трав. 2019 р.). p. 121.

[img]
Preview
Text
МАТЕРІАЛИ КОНФЕРЕНЦІЇ-Тернопіль -2019_121.pdf

Download (266kB) | Preview

Abstract

Інклюзивне навчання – система освітніх послуг, що базується на принципах недискримінації, врахування багатоманітності людини, ефективного залучення та включення до освітнього процесу всіх його учасників [1]. У навчальні програми багатьох медичних вузів США включено твори Антона Чехова, Сомерсета Моема, Артура Конан Дойля та інших письменників. Ще в підручнику 1892 року «Принципи та практика медицини» Вільям Ослер наполягав на тому, щоб майбутні лікарі знали літературу не гірше, ніж медицину. Мета роботи: – підвищити якість навчання та культурний світогляд студентів стоматологічного факультету за рахунок використання елементів гуманізації та гуманітаризації при викладанні педіатрії.

Item Type: Article
Subjects: Pediatrics
Ethics and deontology
Divisions: Departments > Department of Pediatrics 1 and medical genetics (formerly - Faculty Pediatrics and Medical Genetics)
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 24 Oct 2019 13:05
Last Modified: 24 Oct 2019 13:05
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4409

Actions (login required)

View Item View Item