Роль мотивації у підвищенні ефективності навчання в інтернатурі

Конопкіна, Л.І. and Фесенко, О.В. and Мироненко, О.В. and Ботвінікова, Л.А. and Губа, Ю.В. (2019) Роль мотивації у підвищенні ефективності навчання в інтернатурі. Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали Міжнародної наукової конференції. 29-30 березня 2019 р., м.Дніпро, Ч. І. pp. 72-74.

[img]
Preview
Text
Губа1.pdf

Download (327kB) | Preview
[img]
Preview
Text
osvita_i_nauka_u_minlivomu_sviti_problemi_ta_perspektivi_roz (2)_72-74.pdf

Download (323kB) | Preview

Abstract

Проблема мотивації у освітньому процесі є завжди актуальною, адже досягти будь-яких успіхів у освіті надзвичайно складно без наявності усвідомленого бажання навчатися. У вищій школі питання мотивації набуває особливих рис, оскільки на цьому етапі на перший план все більше виходять особисті думки та бажання, на відміну від шкільного віку, коли ще досить вагомим є вплив батьків. Найменш вивченим та не менш важливим питанням видається мотивація до навчання у післядипломний період, зокрема, такий важливий час як навчання лікарів у інтернатурі, адже саме в цей період майбутні лікарі-спеціалісти безпосередньо вивчають той розділ медицини, який буде їх спеціальністю, причому в значній мірі вивчають його практично, а не теоретично.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: лікарі-інтерни, медичні вузи, мотивація.
Subjects: Internal Medicine
Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 1 (formerly - Faculty Therapy and Endocrinology)
Depositing User: Оксана Мажуга
Date Deposited: 04 Nov 2019 13:47
Last Modified: 29 Jan 2020 14:49
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4461

Actions (login required)

View Item View Item