Спосіб моніторингу психоемоційного стану учнів методом кірліанфотографії

Пісоцька, Л.А. and Короленко, А.С. and Глухова, Н.В. and Фадєєва, Л.В. and Кочкарова, Янілджан and Каримов, Махмудхон (2018) Спосіб моніторингу психоемоційного стану учнів методом кірліанфотографії. Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференція молодих вчених та студентів 24 - 26 жовтня 2018 року, м. Дрогобич. pp. 254-259.

[img]
Preview
Text
Пісоцька ст.Дрогобыч конференція.pdf

Download (498kB) | Preview

Abstract

Актуальність теми. В умовах розвитку різних напрямків педагогічних методів в освіті актуальним є забезпечення збереження здоров’я учнів. Відомо, що розвитку захворювань попереджають розлади нервово-ендокрино-імуної регуляції у різноманітних проявах. Найчастіше у молоді це вегето-судинні реакції з емоційною нерівновагою, підвищеною чи зниженою збудливістю, бистрою втомою, скарженням на головний біль, функціональні розлади травлення тощо. Тому актуальним є якомога раніше встановлення цих змін в стані здоров’я дитини для своєчасного їх усунення. З цієї нагоди, як експрес метод, заслуговують уваги кірліанографічні дослідження. Доведено, що змінення енергетичного метаболізму клітин попереджають клінічним проявам вегетативних розладів і не можуть бути встановлені лабораторними методами [2, 6]. Тому важливо оцінити неспецифічні функціональні розлади в організмі на до клінічному рівні для своєвчасного попередження їх розвитку. В основі кірліанфотографії полягає аналіз зображення газорозрядного світіння (ГРС) навколо пальців кінцівок людини у полі високої напруги [4], що в усьому світі відомо, як ефект Кірліан [3]. Метою роботи було порівняти психоемоційний стан учнів різного віку і з різними програмами навчання за результатами класичної кірліанфотографії. Методи та об’єкт досліджень. Методом кірліанфотографії на приладі «РЕК 1», розробленим УкрНДІ технологій машинобудування [5] з використанням рентгенівської плівки та стандартних умов її проявлення обстежили 12 учнів 10-и років після звичайного уроку (1 група) і 15 учнів того ж віку після уроку за програмою ноосферної освіти (2 група). Також обстежили 12 студентів коледжу у віці 16-17 років, 42 студента 2-3 курсів Національного університету і медакадемії до і після факультативних занять, 28 учнів гірничого університету у віці 18-19 років в період безпосередньо після здачі іспиту, через один і 3 тижні після сесії і перебування на літній практиці в заповіднику Крима. Для аналізу отриманих зображень використовували діагностичні критерії П. Мандела, згідно з яким є відповідність між типом світіння і формуванням патології [6]. Робили комп’ютерну обробку зображень [1].

Item Type: Article
Subjects: Alternative medicine and pharmacy
Principles of Psychology
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2)
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 16 Jan 2020 08:02
Last Modified: 16 Jan 2020 08:02
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4795

Actions (login required)

View Item View Item