Використання кейс-методу як інтерактивної форми навчання при вивченні гігієнічних дисциплін

Рублевська, Н.І. and Шевченко, О.А. and Крамарьова, Ю.С. and Кулагін, О.О. and Степанов, С.В. (2019) Використання кейс-методу як інтерактивної форми навчання при вивченні гігієнічних дисциплін. Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали Міжнародної наукової конференції. 29-30 березня 2019 р., м.Дніпро, Ч. І. pp. 69-70.

[img]
Preview
Text
osvita_i_nauka_u_minlivomu_sviti_problemi_ta_perspektivi_roz (2)_69-70.pdf

Download (315kB) | Preview

Abstract

Впровадження інновацій у навчальний процес покликане забезпечити підвищення якості навчання студентів. До засобів і методик, які допомагають студентам «відкривати» себе, розкривати свою особистість, сприяють підвищенню якості навчання, належать інтерактивні технології навчального процесу. Серед інтерактивних методів навчання на кафедрі гігієни та екології ДЗ «ДМА» набирає все більшої популярності метод кейсів (сase study) Основна мета статті полягає у розкритті змісту кейс-методу як інтерактивної форми навчання та доцільності використання його на заняттях кафедри гігієни та екології.

Item Type: Article
Subjects: Health and environment
Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of hygiene, ecology and occupational safety
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 29 Jan 2020 14:13
Last Modified: 29 Jan 2020 14:13
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/4862

Actions (login required)

View Item View Item