Аналіз динаміки результатів Крок 1 та субтестів з гістології студентів Дніпропетровської медичної академії

Потоцька, О.Ю. and Шевченко, К.М. and Аверкіна, Л.І. and Кобеза, П.А. (2021) Аналіз динаміки результатів Крок 1 та субтестів з гістології студентів Дніпропетровської медичної академії. Медичні перспективи=Medicni perspektivi, Т. 26 (№ 1). pp. 46-53. ISSN 2307-0404

[img] Text
Аналіз динаміки результатів крок 1 та субтестів з гістології студентів дніпропетровської медичної академії.pdf

Download (350kB)
Official URL: http://medpers.dsma.dp.ua/

Abstract

Якість медичної освіти значною мірою залежить від о'єктивності та точності системи її контролю. У всьому світі спостерігається тенденція до використання на державному рівні уніфікованої системи тестування студентів-медиків за допомогою закритих тестових завдань з численним вибором відповіді. Прикладами можуть служити тести USMLE (The United States Medical Licensing Examination), що використовуються в США [7]; IFOM (International Foundations of Medicine) – міжнародна форма USMLE [6]; Medical Council of India Screening Test (альтернативна назва – Educational Commission For Foreign Medical Graduates, ECFMG), що використовуються в Індії для контролю студентів, які навчалися за межами країни [4]; PLAB (Professional and Linguistic Assessments Board), що використовуються у Великобританії для кваліфікації лікарів, які здобули освіту в інших країнах [5], та багато інших. Аналогом подібних систем в Україні є ліцензійний іспит Крок, який проводиться на державному рівні з 2005 року [3]. За результатами цього іспиту оцінюють не тільки рівень підготовки окремо взятих студентів, а й якість роботи медичних ВНЗ, окремо взятих кафедр і факультетів. З огляду на постійно зростаюче значення ліцензійного іспиту Крок 1, нами було прийнято рішення проаналізувати в динаміці його основні показники і провести кореляційний аналіз з результатами субтестів з гістології, що допоможе виявити основні фактори, що впливають на результати тестування, і підвищити ефективність підготовки студентів на кафедрі гістології. Метою нашої роботи було провести орівняльний аналіз результатів ліцензійного іспиту Крок 1, зокрема субтесту з гістології, студентів Дніпропетровської медичної академії (ДМА), які навчаються за спеціальностями 221 «Стоматологія» та 222 «Медицина» різними мовами (українською, російською, англійською). Оbjective control of the level of knowledge in medical universities is the basis for guaranteeing the quality of education. There are a lot of examples of universal systems designed to evaluate medical students in different countries, including USMLE, IFOM and others; particularly in Ukraine Krok 1 licensed exam is conducted since 2005. Results of Krok 1 are also used for ranking medical universities at the national level. The purpose of our work was to conduct a comparative analysis of the results of the licensing exam Krok 1, in particular, a histology subtest, among students of specialties 221 “Dentistry” and 222 “Medicine” and different languages of education (Ukrainian, Russian, English) in Dnipropetrovsk medical academy. We have revealed that all the analyzed contingents of students (DMA as well as Ukrainian) in the majority of observation periods from 2014 to 2019 had lower average results on histology compared to average Krok 1 results. This could be explained by low quota of histological tests for students of specialty 222 “Medicine” which is 4-6%, and absence of the threshold level for doing each particular subject. These conditions do not motivate students of the third course to recollect a complicated discipline that ended more than a year ago. Another problem is in the content of anchor questions in Krok 1 booklets: the number of such questions are distributed unevenly among booklets of different years and different languages of study. As a result, students with different languages of study are put in unequal conditions. In addition, the variation in the number of anchor tests from year to year, the lack of a declared quota of such tests disorients students and makes it difficult to develop algorithms for preparing for Krok 1.

Item Type: Article
Additional Information: https://doi.org/10.26641/2307-0404.2021.1.227731
Uncontrolled Keywords: Крок 1, cубтести з гістології, студенти медичних ВНЗ. Krok1, histology subtests, students of medical universities.
Subjects: Medicine. Education
Histology
Divisions: Departments > Department of histology
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 06 Apr 2021 11:19
Last Modified: 06 Apr 2021 11:19
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/6401

Actions (login required)

View Item View Item