Однокореневі слова у процесі вивчення української мови як іноземної

Перинець, К.Ю. and Салова, О.В. (2020) Однокореневі слова у процесі вивчення української мови як іноземної. In: Актуальні проблеми навчання іноземних студентів. Матеріали XХIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України», кафедра мовної підготовки, Дніпро, Україна, pp. 89-91.

[img] Text
2020_Актуальні проблеми навчання іноземних студентів_89-91.pdf

Download (386kB)

Abstract

Як відомо, потужний арсенал словотвірних засобів української мови значно ускладнює процес її вивчення іноземними студентами. На початковому етапі іноземців знайомлять з однокореневими словами (книга, книгарня, книжка, книжковий тощо), але через дефіцитну кількість годин подібним моделям не приділяється належної уваги. Як наслідок, незнання словотвірних норм української мови простежується не тільки в процесі комунікації, а й у словниковому запасі іноземця. Методистами доведено, що «слово може увійти в активний словник, якщо воно буде представлено учню від 6-7 і до 40 разів» [1, с. 121]. При ретельному відборі лексики слід особливу увагу приділяти саме однокореневим словам, які певною мірою можуть вирішити цю проблему. Для навчальних цілей відбираються і створюються спеціальні лексичні глосарії, які містять максимальну кількість слів, необхідних для засвоєння протягом певної кількості годин.

Item Type: Book Section
Subjects: Linguistics
Divisions: Departments > Department of Language Training
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 14 Jun 2021 09:52
Last Modified: 14 Jun 2021 09:52
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/6663

Actions (login required)

View Item View Item