Практика наближеного до реальності навчання: кейс метод при вивченні захворювань слизової оболонки порожнини рота майбутніми стоматологами

Орищенко, В.Ю. and Стрельченя, Т.М. (2019) Практика наближеного до реальності навчання: кейс метод при вивченні захворювань слизової оболонки порожнини рота майбутніми стоматологами. In: П`ята (V) Міжнародна науково-практична конференція «Стоматологія Придніпров’я». ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України», Дніпро, Україна, pp. 140-142.

[img] Text
Приднепровье-5_2019_С. 140-142.pdf

Download (365kB)

Abstract

Велика різноманітність захворювань слизової оболонки порожнини рота (СОПР), їх взаємозв’язок із системною патологією вимагає застосування таких методів навчання, які б дозволили ефективно передавати доволі великий обсяг знань за мінімальну кількість відведених програмою навчальних годин, забезпечили б високий рівень оволодіння матеріалом, який вивчається. Нашу увагу привернув кейс-метод, який передбачав організацію навчальної діяльності студентів на основі реальної клінічної ситуації. В ході взаємодії студенти навчаються критично мислити, вирішувати складні проблеми на основі аналізу обставин і відповідної інформації, враховувати альтернативні думки, приймати рішення, брати участь у дискусіях, спілкуватися з іншими людьми, що також підвищує їх комунікативну компетентність.

Item Type: Book Section
Subjects: Therapeutic dentistry
Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Therapeutic Stomatology
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 06 Aug 2021 11:44
Last Modified: 06 Aug 2021 11:44
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/6791

Actions (login required)

View Item View Item