Нові підходи до опанування практичних навичок з дисципліни «Психіатрія»: клінічно орієнтоване командне змагання

Огоренко, В.В. and Тимофєєв, Р.М. and Шорніков, А.В. (2022) Нові підходи до опанування практичних навичок з дисципліни «Психіатрія»: клінічно орієнтоване командне змагання. In: V Міжнародна конференція «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід»: Матеріали. Електронне видання. Журфонд, Дніпро, pp. 69-71. ISBN 978-966-934-369-7

[img] Text
_- -sbornik-osen-2022-v_pechat_P. 69-71.pdf

Download (1MB)
Official URL: https://nmetau.edu.ua/ua/mfac/i3002/p3748

Abstract

Вища освіта в Україні постійно модифікується та вдосконалюється, відповідно до вимог сучасності. Всі зміни спрямовані на оптимізацію процесу викладання дисциплін та приведення їх у відповідність до запитів здобувачів освіти та основних стейкхолдерів. Стосовно медичної освіти стейкхолдери в більшій мірі зацікавлені результатами освіти, а саме досягненням 3 рівня навчання – здатності застосовувати знання на практиці [1]. Проте сучасний розвиток інформаційного суспільства, який впливає на збільшення елементів «кліпового мислення» у здобувачів освіти [2], ставить перед викладацьким складом закладів вищої освіти нові завдання по вдосконаленню методик викладання клінічних дисциплін. Для покращення якості навчання здобувачів освіти з дисципліни «психіатрія» на післядипломному етапі навчання (інтернатурі) за засадах симуляційної освіти ми розробили і впровадили нову форму проведення клінічних занять – клінічно орієнтоване командне змагання.

Item Type: Book Section
Subjects: Psychiatry
Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Psychiatry, Narcology and Medical Psychology
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 14 Dec 2022 11:06
Last Modified: 02 Jan 2023 12:41
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8003

Actions (login required)

View Item View Item