Перешкоди ефективного проведення дистанційного навчання студентів-медиків під час війни в Україні

Ханюков, О.О. and Смольянова, О.В. (2022) Перешкоди ефективного проведення дистанційного навчання студентів-медиків під час війни в Україні. In: V Міжнародна конференція «Інноваційні технології в науці та освіті. Європейський досвід»: Матеріали. Електронне видання. Журфонд, Дніпро, pp. 102-104.

[img] Text
_- -sbornik-osen-2022-v_pechat_P. 102-104.pdf

Download (1MB)
Official URL: https://nmetau.edu.ua/ua/mfac/i3002/p3748

Abstract

Війна – це завжди катастрофа, яка залучає усі сфери життя, не залишаючи осторонь і систему охорони здоров’я [1]. Проте стабільне функціонування медичної галузі в умовах військових конфліктів є вкрай важливим, адже окрім завдань мирного часу, вона має долати додаткові, що виникають як прямі та непрямі наслідки бойових дій [2]. Не виключенням стала і військова агресія з боку Російської Федерації в Україні, яка спричинила руйнування медичних закладів, зменшення кількості медичних працівників та порушила налагоджену роботу системи охорони здоров’я [1], [3], [4], [5]. В таких умовах продовження освітньої діяльності закладів вищої медичної освіти (ЗВМО) є однією з необхідних передумов стабільного функціонування медичної галузі як під час війни, так і після її закінчення. Завдячуючи епідемії COVID-19, ЗВМО на початку збройного конфлікту вже мали налагоджений механізм організації занять у дистанційному форматі. Проте активні бойові дії на території України спричинили виникнення додаткових перешкод для його ефективного проведення [6]. Мета. Висвітлити проблеми, які були виявленні під час дистанційного навчання студентів-медиків в умовах війни в Україні.

Item Type: Book Section
Subjects: Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 3 (formerly - hospital therapy 2)
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 14 Dec 2022 13:54
Last Modified: 14 Dec 2022 13:54
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/8005

Actions (login required)

View Item View Item