Досвід дистанційного викладання хімічних дисциплін

Хмельникова, Л.І. and Клебанський, Є.О. (2015) Досвід дистанційного викладання хімічних дисциплін. Впровадження інноваційних технологій в медичну освіту: проблемно-орієнтоване навчання та віртуальні пацієнти: Матеріали Всеукраїнської науково-методичної відеоконференції з міжнародною участю (12-13 листопада 2015 року, м.Запоріжжя). pp. 195-196.

[img] Text
Досвід дистанційного навчання.pdf

Download (180kB)

Abstract

Сучасна дистанційна освіта (ДО) являє собою специфічну педагогічну систему надання освітніх послуг широким верствам населення за допомогою спеціалізованого віртуального середовища. Специфікою ДО є те, що більшість технологій навчання орієнтовані на індивідуальний підхід. Зміна традиційного формату спілкування зі студентами переводиться у віртуальний режим, що майже на 50% збільшує частку самостійної роботи студентів у порівнянні з аудиторною. Система навчання Moodle є одним з варіантів використання інформаційних технологій навчання в ДО, яка більш орієнтована на самоосвіту.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інформаційні технології, навчальний процес
Subjects: Fundamentals of Pedagogy
Divisions: Departments > Department of General and Clinical Pharmacy
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 06 Sep 2016 11:36
Last Modified: 06 Sep 2016 11:36
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/839

Actions (login required)

View Item View Item