Мотиваційні програми при навчанні здобувачів вищої медичної освіти=Motivational programs in training higher medical students

Лоскутова, Т.О. (2025) Мотиваційні програми при навчанні здобувачів вищої медичної освіти=Motivational programs in training higher medical students. In: Медична симуляція — погляд у майбутнє (для лікарів,науковців та молодих учених): наук.-практ. конф. з міжнар.участю. Чернівці, 20–21.02.2025. Буковинський державний медичний університет, Чернівці, pp. 130-132.

[img] Text
МОТИВАЦІЙНІ ПРОГРАМИ.pdf

Download (258kB)

Abstract

Важливим для забезпечення сталого ефекту є безперервне оцінювання та адаптація освітніх програм. Заклади вищої освіти мають збирати й аналізувати дані про академічну успішність, відгуки здобувачів і метрики конкретних програм, щоб удосконалювати свої підходи. Співпраця із зовнішніми організаціями, зокрема лікарнями, також може підвищити релевантність мотиваційних стратегій, забезпечуючи їх відповідність вимогам професійної практики. Continuous evaluation and adaptation of educational programs is essential for sustainable impact. Higher education institutions should collect and analyze data on academic performance, student feedback, and program-specific metrics to refine their approaches. Collaboration with external organizations, including hospitals, can also increase the relevance of motivational strategies, ensuring they are aligned with professional practice.

Item Type: Book Section
Uncontrolled Keywords: медична освіта, мотивація студентів, освітні програми=medical education, student motivation, educational programs
Subjects: Fundamentals of Pedagogy
Divisions: Departments > Department of Obstetrics and Gynecology
Depositing User: Аліна Чеботарьова
Date Deposited: 09 Sep 2025 11:09
Last Modified: 09 Sep 2025 11:09
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/9592

Actions (login required)

View Item View Item