Машейко, А.М. and Макаренко, О.В. and Чергінець, А.В. (2016) Маркетингове дослідження засобів етіотропної терапії стрептококового тонзилофарингіту у дітей. Управління, економіка та забезпечення якості в фармації, № 1 (45). pp. 67-71.
Text
МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСОБІВ ЕТІОТРОПНОЇ ТЕРАПІЇ СТРЕПТОКОКОВОГО ТОНЗИЛОФАРИНГІТУ У ДІТЕЙ.pdf Download (307kB) |
Abstract
Викладені результати маркетингового аналізу асортименту антибактеріальних засобів, представлених на фармацевтичному ринку України та застосовуються для лікування гострого стрептококового тонзилофарингіту у дітей. Наведені розраховані показники коефіцієнту ліквідності ціни та коефіцієнту адекватності платоспроможності, що характеризують цінову доступність досліджуваних препаратів для споживача. Изложены результаты маркетингового анализа ассортимента антибактериальных средств, применяемых для лечения острого стрептококкового тонзиллофарингита у детей. Приведены показатели коэффициента ликвидности цены и коэффициента адекватности платежеспособности, характеризующие ценовую доступность исследуемых препаратов для потребителя. The article presents the results of a marketing research of antibiotics used for the treat- ment of acute streptococcal tonsillopharyngitis in children. The calculated factor of liquid- ity of the prices and factor of adequacy of solvency characterize price affordability study drugs to the consumer.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | маркетингове дослідження; фармацевтичний ринок; гострий стрептококовий тонзилофарингіт. маркетинговое исследование; фармацевтический рынок; острый стрептококковый тонзиллофарингит. marketing research; pharmaceutical market; acute streptococcal tonsillopharyngitis. |
Subjects: | Pharmacoeconomics Infectious diseases |
Divisions: | Departments > Department of Infectious Diseases |
Depositing User: | Анастасия Жигар |
Date Deposited: | 04 Nov 2016 13:31 |
Last Modified: | 04 Nov 2016 13:31 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1142 |
Actions (login required)
View Item |