Каюкова, В.Д. (2015) Шляхи інтеграції базових знань та формування клінічного мислення у студентів під час вивчення терапевтичної стоматології. Світ медицини та біології, № 4 (54). pp. 148-150. ISSN 2079-8334
Text
Світ медицини та біології №4, 2015.pdf Download (173kB) |
Abstract
В статті йдеться про необхідність розробки нових методичних прийомів при викладанні терапевтичної стоматології, які б дозволили комплексно оцінювати рівень знань студентів з уніфікацією критеріїв визначення рівня підготовки, а також дозволяли формувати навички клінічного мислення. Метою роботи був пошук шляхів формування та оцінки рівня клінічного мислення у студентів-стоматологів під час вивчення різних тематичних модулів на кафедрі терапевтичної стоматології. Створений банк теоретично-клінічних задач, приклади яких наводяться у статті. Наводяться приклади задач, присвячених структурі та патології періодонту. Таким чином, подібні завдання достатньо ефективно дозволяють інтегрувати теоретичні знання у клінічну практику студента. The paper is dedicated to theoretical knowledge integration students into their clinical practice in learning at the department o f therapeutic dentistry. It is necessary to finding new teaching methods, which allow to assess the level o f knowledge o f students, as well as to denote o f clear criteria that determine the level o f theoretical competence o f the student and allowed to develop the skills o f clinical thinking. The aim o f this jo b where finding the ways o f formation and evaluation o f clinical thinking dental students during passing by them different thematic modules at the therapeutic dentistry department. It was prepared the list o f theoretical-clinical tasks, examples o f which described at this article. They are dedicated to structure and pathology o f periodontium. Such o f tasks allow quite effectively provide theoretical knowledges into the clinical education o f students.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | педагогіка, клінічне мислення, терапевтична стоматологія, періодонт; pedagogic, clinical thinking, therapeutic dentistry, periodontium. |
Subjects: | Fundamentals of Pedagogy Therapeutic dentistry Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Therapeutic Stomatology |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 08 Nov 2016 07:46 |
Last Modified: | 08 Nov 2016 08:02 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1156 |
Actions (login required)
View Item |