Шляхи інтеграції базових знань та формування клінічного мислення у студентів під час вивчення терапевтичної стоматології

Каюкова, В.Д. (2015) Шляхи інтеграції базових знань та формування клінічного мислення у студентів під час вивчення терапевтичної стоматології. Світ медицини та біології, № 4 (54). pp. 148-150. ISSN 2079-8334

[img] Text
Світ медицини та біології №4, 2015.pdf

Download (173kB)

Abstract

В статті йдеться про необхідність розробки нових методичних прийомів при викладанні терапевтичної стоматології, які б дозволили комплексно оцінювати рівень знань студентів з уніфікацією критеріїв визначення рівня підготовки, а також дозволяли формувати навички клінічного мислення. Метою роботи був пошук шляхів формування та оцінки рівня клінічного мислення у студентів-стоматологів під час вивчення різних тематичних модулів на кафедрі терапевтичної стоматології. Створений банк теоретично-клінічних задач, приклади яких наводяться у статті. Наводяться приклади задач, присвячених структурі та патології періодонту. Таким чином, подібні завдання достатньо ефективно дозволяють інтегрувати теоретичні знання у клінічну практику студента. The paper is dedicated to theoretical knowledge integration students into their clinical practice in learning at the department o f therapeutic dentistry. It is necessary to finding new teaching methods, which allow to assess the level o f knowledge o f students, as well as to denote o f clear criteria that determine the level o f theoretical competence o f the student and allowed to develop the skills o f clinical thinking. The aim o f this jo b where finding the ways o f formation and evaluation o f clinical thinking dental students during passing by them different thematic modules at the therapeutic dentistry department. It was prepared the list o f theoretical-clinical tasks, examples o f which described at this article. They are dedicated to structure and pathology o f periodontium. Such o f tasks allow quite effectively provide theoretical knowledges into the clinical education o f students.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: педагогіка, клінічне мислення, терапевтична стоматологія, періодонт; pedagogic, clinical thinking, therapeutic dentistry, periodontium.
Subjects: Fundamentals of Pedagogy
Therapeutic dentistry
Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Therapeutic Stomatology
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 08 Nov 2016 07:46
Last Modified: 08 Nov 2016 08:02
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1156

Actions (login required)

View Item View Item