Міжпредметні зв’язки як дидактична основа розвитку природничо-наукової освіти майбутніх учителів фізики

Стадніченко, C.M. (2015) Міжпредметні зв’язки як дидактична основа розвитку природничо-наукової освіти майбутніх учителів фізики. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Серія педагогічна. Дидактика фізики як концептуальна основа формування компетентнісних і світоглядних якостей майбутнього фахівця фізико-технологічного профілю, Вип.21. pp. 89-92. ISSN 2307-4507

[img] Text
Стадніченко_3.pdf

Download (1MB)

Abstract

Стаття присвячена проблемі методичної підготовки майбутніх учителів фізики для роботи в умовах профільного навчання. Обгрунтована роль міжпредметних зв’язків природничих дисциплін як об’єктивного чинника формування фахових компетентностей у студентів та активізації їх пізнавальної діяльності. Проаналізовано послідовність становлення міжпредметних зв’язків у літературі з методики навчання фізики. Запропоновані шляхи підвищення рівня професійної підготовки майбутніх учителів до викладання фізики у класах медичного і біологічного профілю. Зазначено, що студент має бути поставлений в умови максимально наближені до його майбутньої професійної діяльності. Залучення майбутніх фахівців до змістової і процесуальної інтеграції дозволить формувати загальні знання, здійснювати проектну та науково-дослідницьку діяльність. Наведено приклади міжпредметної інтеграції в умовах інформаційно-комунікаційного середовища.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Методика навчання фізики, профільне навчання, міжпредметні зв’язки, інтеграція знань, фахова компетентність, факультативи, елективні курси, інтегровані уроки, медична біофізика, метод проектів.
Subjects: Biophysics
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Medical and Biological Physics and Informatics
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 11 Nov 2016 08:11
Last Modified: 11 Nov 2016 08:16
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1167

Actions (login required)

View Item View Item