Стадніченко, C.M. (2015) Міжпредметні зв’язки як дидактична основа розвитку природничо-наукової освіти майбутніх учителів фізики. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського нац. ун-ту ім. Івана Огієнка. Серія педагогічна. Дидактика фізики як концептуальна основа формування компетентнісних і світоглядних якостей майбутнього фахівця фізико-технологічного профілю, Вип.21. pp. 89-92. ISSN 2307-4507
Text
Стадніченко_3.pdf Download (1MB) |
Abstract
Стаття присвячена проблемі методичної підготовки майбутніх учителів фізики для роботи в умовах профільного навчання. Обгрунтована роль міжпредметних зв’язків природничих дисциплін як об’єктивного чинника формування фахових компетентностей у студентів та активізації їх пізнавальної діяльності. Проаналізовано послідовність становлення міжпредметних зв’язків у літературі з методики навчання фізики. Запропоновані шляхи підвищення рівня професійної підготовки майбутніх учителів до викладання фізики у класах медичного і біологічного профілю. Зазначено, що студент має бути поставлений в умови максимально наближені до його майбутньої професійної діяльності. Залучення майбутніх фахівців до змістової і процесуальної інтеграції дозволить формувати загальні знання, здійснювати проектну та науково-дослідницьку діяльність. Наведено приклади міжпредметної інтеграції в умовах інформаційно-комунікаційного середовища.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Методика навчання фізики, профільне навчання, міжпредметні зв’язки, інтеграція знань, фахова компетентність, факультативи, елективні курси, інтегровані уроки, медична біофізика, метод проектів. |
Subjects: | Biophysics Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Medical and Biological Physics and Informatics |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 11 Nov 2016 08:11 |
Last Modified: | 11 Nov 2016 08:16 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1167 |
Actions (login required)
View Item |