Машейко, А.М. and Макаренко, О.В. and Чергінець, А.В. (2016) Маркетингове дослідження засобів етіотропної терапії стрептококового тонзилофарингіту у дітей. Управління, економіка та забезпечення якості в фармації, № 1 (45). pp. 67-71. ISSN 2311-1127
|
Text
Маркетингове дослідження засобів етіотропної терапії стрептококового тонзилофарингіту у дітей.pdf Download (307kB) | Preview |
Abstract
У статті викладено результати маркетингового аналізу асортименту антибактеріальних засобів, що представлені на фармацевтичному ринку України, та застосовуються для лікування гострого стрептококового тонзилофарингіту у дітей. Наведено розраховані показники коефіцієнту ліквідності ціни та коефіцієнту адекватності платоспроможності, що характеризують цінову доступність досліджуваних препаратів для споживача. The article presents the results of a marketing research of antibiotics used for the treatment of acute streptococcal tonsillopharyngitis in children. The calculated factor of liquidity of the prices and factor of adequacy of solvency characterize price affordability study drugs to the consumer.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | маркетингове дослідження, фармацевтичний ринок, гострий стрептококовий тонзилофарингіт; marketing research, pharmaceutical market, acute streptococcal tonsillopharyngitis. |
Subjects: | Pharmacoeconomics |
Divisions: | Faculty of Postgraduate Education > Department of social medicine, public health and health care management |
Depositing User: | Анастасия Жигар |
Date Deposited: | 16 Dec 2016 11:41 |
Last Modified: | 16 Dec 2016 11:41 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1265 |
Actions (login required)
View Item |