Спіріна, І.Д. and Рокутов, С.В. and Тимофєєв, Р.М and Шорніков, А.В. (2016) Використання “рівнів навчання” для оцінки знань студентів на циклі “Психіатрія. Наркологія”. Медична освіта, № 3. pp. 90-92. ISSN 1681-2751
|
Text
ВИКОРИСТАННЯ “РІВНІВ НАВЧАННЯ” ДЛЯ ОЦІНКИ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ НА ЦИКЛІ “ПСИХІАТРІЯ. НАРКОЛОГІЯ”.pdf Download (128kB) | Preview |
Abstract
Статтю присвячено проблемі теоретичного обґрунтування оцінювання знань студентів з дисципліни “Психіатрія. Наркологія” за допомогою методики “рівнів навчання” за В. П. Беспалько. Наводяться практичні результати досвіду впровадження в навчальний процес означеної методики. Окреслюються подальші перспективи та доцільність впрова-дження методики, враховуючи необхідність формування компетенцій у майбутніх лікарів.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | DOI 10.11603/me.2414-5998.2016.3.6920 |
Uncontrolled Keywords: | викладання, психіатрія, наркологія, рівні навчання |
Subjects: | Psychiatry Narcology Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Psychiatry, Narcology and Medical Psychology |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 28 Mar 2017 13:00 |
Last Modified: | 28 Mar 2017 13:00 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1562 |
Actions (login required)
View Item |