Шкурупій, Д.А. (2013) Синдром поліорганної недостатності у новонароджених: фактори ризику, механізми розвитку, підвищення ефективності діагностики та інтенсивної терапії : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора мед. наук / Д. А. Шкурупій. - Дніпропетровськ, 2013. - 38 с. ["eprint_fieldopt_thesis_type_engd" not defined] thesis, ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України».
Text
aref (Шкурупий).doc Download (413kB) |
Abstract
У дисертації здійснене теоретичне узагальнення і запропоновані практичні напрями розв’язання наукової проблеми – підвищення ефективності діагностики і інтенсивної терапії синдрому поліорганной недостатності у новонароджених. На основі запропонованої концепції морфологічного субстрату обґрунтований вибір критеріїв діагностики цього синдрому, встановлені фонові чинники і фактори, які безпосередньо впливають на його формування, визначені особливості клінічного перебігу. Розроблений спосіб визначення ризику розвитку даного синдрому у новонароджених. Показано, що патогенез синдрому поліорганної недостатності у новонароджених реалізується на різних рівнях біологічної організації. Доведена роль в його формуванні експресії і поліморфізму гену Toll-like рецепторів 2 типу, порушення клітинного енергозабезпечення і продукції інтерферону–α. Запропонована методика оптимізації інтенсивної терапії даного синдрому екзогенним інгаляційним введенням інтерферону–α і інфузією сукцинату натрію.
Item Type: | Thesis (["eprint_fieldopt_thesis_type_engd" not defined]) |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | новонароджені, синдром поліорганної недостатності, діагностика, клітинне енергозабезпечення, Toll-like рецептори 2 типу, інтерферон-α, сукцинат натрію |
Subjects: | Anesthesiology and Intensive care |
Divisions: | Faculty of Postgraduate Education > Department of Anesthesiology, Intensive Care and Emergency Medicine states FPE |
Depositing User: | Анастасия Жигар |
Date Deposited: | 29 May 2014 10:58 |
Last Modified: | 28 Sep 2015 12:36 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/158 |
Actions (login required)
View Item |