Роль комп’ютерних технологій у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету

Курята, О.В. and Карапетян, К.Г. and Митрохіна, О.С. (2017) Роль комп’ютерних технологій у навчальному процесі при викладанні внутрішньої медицини у студентів 5 курсу медичного факультету. Медична освіта, Вип.73 (№ 1). pp. 77-81. ISSN 1681-2751

[img]
Preview
Text
Митрохіна 1.pdf

Download (270kB) | Preview

Abstract

Мета дослідження – оцінити за допомогою анкетування студентів 5 курсу медичних факультетів відношення майбутніх фахівців до комп’ютерних та інтернет-технологій у навчальному процесі при підготовці до практичних занять. Матеріали та методи дослідження. Проведено анкетування серед 111 студентів медичних факультетів, серед них 80 (72,1 %)навчаються на бюджеті, 31 (27,9 %) – за контрактною основою. Результати й обговорення. Для навчання комп’ютерною технікою щоденно користуються 67,5 % студентів бюджетної форминавчання та 80,6 % – контрактної форми. У більшості випадків студенти працюють на комп’ютері з базами тестів “Крок-2” таметодичними рекомендаціями кафедри: 95 % та 96,3 % студентів на бюджеті і 90,3 % та 96,8 % – на контрактному навчанні. Як бюджетні студенти (90 %), так і контрактні (80,6 %) використовують комп’ютерну техніку для роботи з протоколами надання медичної допомоги, а саме наказами МОЗ України. Викладання клінічних дисциплін передбачає ознайомлення студентівз сучасними технологіями, які стосуються як діагностики, так і лікування хворих. 86 % студентів вважають обов’язковоюнеобхідністю ознайомлення з сучасними високотехнологічними методами дослідження, при цьому більшість з них (53,8 %)висловлювала думку про ознайомлення саме на практичних заняттях під час навчання.Висновок. Використання у навчальному процесі комп’ютерного забезпечення допомагає майбутнім лікарям загальної практики у засвоєнні знань і формуванні вмінь, розвиває навчальну і практичну діяльність.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: комп’ютерні технології, високотехнологічні методи, навчальний процес; computer technology; high-tech methods; educational process.
Subjects: Medicine. Education
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Internal Medicine 2 and phthisiology
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 19 Jun 2017 08:07
Last Modified: 19 Jun 2017 08:07
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1762

Actions (login required)

View Item View Item