Сучасні тенденції викладання розділу «Хвороби пародонту» на кафедрі терапевтичної стоматології

Горб-Гаврильченко, І.В. (2017) Сучасні тенденції викладання розділу «Хвороби пародонту» на кафедрі терапевтичної стоматології. Ліки – людині. Сучасні проблеми фармакотерапії і призначення лікарських засобів : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф. (30-31 березня 2017 року), Т. 1. pp. 109-113. ISSN 2412-0456

[img]
Preview
Text
Ліки-людині_2017_Ч.1-s109-113.pdf

Download (163kB) | Preview

Abstract

В системі активних методів важливе місце займає кейс-метод, основне завдання якого полягає в тому, щоб детально і докладно відобразити професійну ситуацію (проблему) і організувати діяльність студентів щодо її аналізу та вирішенню. Застосування кейс-методу у вивченні захворювань пародонту сприяє розвитку у студентів самостійного мислення, вмінню вислуховувати і враховувати альтернативну точку зору, аргументовано висловити свою. За допомогою цього методу студенти мають можливість проявити і удосконалити свої аналітичні навички, навчитися працювати в команді, знаходити найбільш раціональне рішення поставленої проблеми. Кейс-метод сприяє більш ретельній підготовці студентів до заняття, в ході дискусії виявляються особливості характеру учасників, виховується повага до співрозмовника. Учасники розширюють клінічний кругозір, відпрацьовують організаторські здібності, вміння виступати перед аудиторією, здатність вести дискусію дотримуючись при цьому лікарської етики та деонтології. Дана технологія дає можливість більш глибше ознайомити студентів із захворюваннями пародонту і їх лікуванням, а також може служити додатковим освітнім джерелом для студентів, що бажають придбати більш глибокі знання з предмету, сприяє розвитку компетентності вирішення проблем та прийняття рішень. Уміння домагатися позитивного результату у вирішенні ситуаційних завдань дозволяє оцінити рівень «знань» і «вмінь» студента на даному етапі навчання. Використання методу підвищує ефективність дiяльностi викладача кафедри та сприяє його професійному зростанню.

Item Type: Article
Additional Information: Серія «Наука»
Subjects: Medicine. Education
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Therapeutic Stomatology
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 04 Aug 2017 12:38
Last Modified: 04 Aug 2017 12:40
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1822

Actions (login required)

View Item View Item