Клигуненко, О.М. and Муризіна, О.Ю. (2017) Організаційно-педагогічні умови, які необхідні на курсах удосконалення для підвищення професійної рефлексивної компетентності лікарів. Психолого-педагогічні проблеми становлення сучасного фахівця : збірник наук. статей, матеріали ІІІ міжнар. наук.-практ. конф., 7-8 черв. 2017 р., Харків. pp. 50-57.
|
Text
Організаційно-педагогічні умови.pdf Download (674kB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена дослідженню педагогічної роботи викладача щодо сучасної організації практичних занять з анестезіології та інтенсивної терапії на курсах удосконалення з метою забезпечити практичний фаховий результат навчання кожному слухачу. Проаналізовані проблеми аудиторного відпрацювання практичних навичок і розглянуті способи формування фахових лікарських вмінь у лікарів анестезіологів та сімейних лікарів. Розглянута ефективність занять щодо практичних результатів навчання і подальшого застосування відпрацьованих навичок і вмінь у власній роботі. Представлена необхідність поєднання традиційних та інноваційних форм навчання при організації реальної можливості професійного та особистісного удосконалення лікарів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | професійна компетентність, професійна рефлексія, післядипломна вища медична освіта, фахове удосконалення лікарів. |
Subjects: | Fundamentals of Pedagogy |
Divisions: | Faculty of Postgraduate Education > Department of Anesthesiology, Intensive Care and Emergency Medicine states FPE |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 15 Aug 2017 13:48 |
Last Modified: | 15 Aug 2017 13:48 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/1857 |
Actions (login required)
View Item |