Баранник, С.І. and Трофімов, М.В. and Лященко, П.В. (2017) Методологія та індивідуально-психологічні підходи до викладання курсу загальної хірургії. Збірник тез наукових робіт, учасників міжнародної науково-практичної конференції "Пріоритетні наукові напрями у медицині: Від теорії до практики". pp. 96-100.
|
Text
методологія та індивідуально-психологічні....pdf Download (149kB) | Preview |
Abstract
Від діяльності лікаря-хірурга життя потребує не тільки вміння напруженного працювання над опануванням майбутньою спеціальністю, але й мати достатньо високу мобільність, здатність переносити різноманітні стреси та уникати їх, вміння встановлювати ділові контакти і продуктивно їх розвивати. Тому, перед викладачем також постають питання індивідуального ставлення до кожного студента з урахуванням його особисті, рівня загальної та спеціальної підготовки на попередніх кафедрах аби найефективніше побудувати учбовий процес для засвоєння студентом обсягу учбової програми вивчаємого предмету.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | індивідуалізація навчання |
Subjects: | Medicine. Education Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of General surgery |
Depositing User: | Анастасия Жигар |
Date Deposited: | 22 Nov 2017 13:01 |
Last Modified: | 22 Nov 2017 13:01 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/2113 |
Actions (login required)
View Item |