Методологія та індивідуально-психологічні підходи до викладання курсу загальної хірургії

Баранник, С.І. and Трофімов, М.В. and Лященко, П.В. (2017) Методологія та індивідуально-психологічні підходи до викладання курсу загальної хірургії. Збірник тез наукових робіт, учасників міжнародної науково-практичної конференції "Пріоритетні наукові напрями у медицині: Від теорії до практики". pp. 96-100.

[img]
Preview
Text
методологія та індивідуально-психологічні....pdf

Download (149kB) | Preview

Abstract

Від діяльності лікаря-хірурга життя потребує не тільки вміння напруженного працювання над опануванням майбутньою спеціальністю, але й мати достатньо високу мобільність, здатність переносити різноманітні стреси та уникати їх, вміння встановлювати ділові контакти і продуктивно їх розвивати. Тому, перед викладачем також постають питання індивідуального ставлення до кожного студента з урахуванням його особисті, рівня загальної та спеціальної підготовки на попередніх кафедрах аби найефективніше побудувати учбовий процес для засвоєння студентом обсягу учбової програми вивчаємого предмету.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: індивідуалізація навчання
Subjects: Medicine. Education
Teaching method
Divisions: Departments > Department of General surgery
Depositing User: Анастасия Жигар
Date Deposited: 22 Nov 2017 13:01
Last Modified: 22 Nov 2017 13:01
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/2113

Actions (login required)

View Item View Item