Шляхи оптимізації підготовки до систематичного шкільного навчання дітей шестирічного віку з дефіцитом заліза

Мокія-Сербіна, С.О. and Чечель, В.В. (2015) Шляхи оптимізації підготовки до систематичного шкільного навчання дітей шестирічного віку з дефіцитом заліза. Современная педиатрия, № 4 (68). pp. 41-44. ISSN 1992-5913 рrint, 2412-4508 оnline

[img]
Preview
Text
Sped_2015_4(68)_p.41-44.pdf

Download (116kB) | Preview

Abstract

Мета: удосконалення лікування та підготовки до систематичного шкільного навчання дітей шестирічного віку з дефіцитом заліза (ДЗ) різного ступеня шляхом проведення феротерапії у поєднанні з препаратом поліфакторної дії, до складу якого входять: L-карнітину хлорид 100 мг, лізину гідрохлорид 50 мг, кобамід (кофермент В12) 1 мг, кокарбоксилази хлорид (кофермент В1) 50 мг, піридоксал-5-фосфат (кофермент В6) 50 мг, на основі вивчених показників їх психосоціального розвитку. Пацієнти і методи. У дослідженні взяли участь 155 дітей віком 5–6 років — вихованців дошкільних дитячих закладів, які мали ДЗ різного ступеня. Діти були розподілені на основну (додатково приймали препарат поліфакторної дії протягом трьох місяців) і групу порівняння (базова феротерапія). У кожній групі виділені діти з латентним дефіцитом заліза (ЛДЗ) та із залізодефіцитною анемією (ЗДА) I ступеня. Контрольну групу склали 50 здорових дітей. Для діагностики та визначення ступеня ДЗ проводили гематологічні обстеження. Показники психічних функцій (сприйняття, пам'ять, розвиток мови, увага, мислення, уява) досліджувалися за допомогою «Орієнтовної комплексної програми вивчення готовності дитини до шкільного навчання» до лікування та через 3, 6, 9, 12 місяців після початку лікування. Результати. Включення у схему терапії поліфакторного препарату поліфакторної дії дозволило прискорити відновлення показників психічних функцій у дітей основної групи з ЛДЗ і з ЗДА до рівня контрольної групи. Висновки. Поєднане використання феротерапії і комбінованого препарату «Кардонат» дає змогу оптимізувати лікування ДЗ, підвищити готовність дітей до систематичного шкільного навчання та попередити виникнення в майбутньому порушень адаптації до школи у першокласників.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: діти, дефіцит заліза, лікування, психічні функції; дети, дефицит железа, лечение, психические функции; children, iron deficiency, treatment, psychic functions.
Subjects: Pediatrics
Divisions: Faculty of Postgraduate Education > Department of Pediatrics, family medicine and clinical laboratory diagnostics FPE
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 18 Jan 2018 12:23
Last Modified: 18 Jan 2018 12:23
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/2257

Actions (login required)

View Item View Item