Кузнецова, Н.В. (2018) Применение логико-смысловых моделей в обучении иностранных студентов. Методологія та практика лінгвістичної підготовки іноземних студентів : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції. - Харків, 17 квітня 2018 р, Вип.12. pp. 85-91.
|
Text
2018 Харьков.pdf Download (319kB) | Preview |
|
|
Text
Лінгвістична підготовка_2018_С.85-91.pdf Download (1MB) | Preview |
Abstract
Розглядається застосування логіко-смислових моделей в роботі викладача з іноземними студентами, вивчаються якісні та кількісні характеристики об'єкта і мікроорганізму, класифікація процесів та їх видові ознаки. Вводяться поняття про суб'єкт, об'єкт, атрибут, предикат, які необхідні для розуміння специфіки структури речення в російській мові. Приділяється увага типовим помилкам, які мають місце при виконанні завдань по заміні складного речення простим та навпаки. Пропонується використання основних наукових конструкцій у вигляді таблиць, що сприяє візуальному засвоєнню в іноземній аудиторії і формує лексико-граматичні навички, необхідні для вільного усного висловлювання студентів-медиків на теми спеціальності.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | Логіко-смислові моделі, російська мова, іноземні студенти |
Subjects: | Philology Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Language Training |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 25 May 2018 09:41 |
Last Modified: | 02 Apr 2019 08:10 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/2827 |
Actions (login required)
View Item |