Применение логико-смысловых моделей в обучении иностранных студентов

Кузнецова, Н.В. (2018) Применение логико-смысловых моделей в обучении иностранных студентов. Методологія та практика лінгвістичної підготовки іноземних студентів : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції. - Харків, 17 квітня 2018 р, Вип.12. pp. 85-91.

[img]
Preview
Text
2018 Харьков.pdf

Download (319kB) | Preview
[img]
Preview
Text
Лінгвістична підготовка_2018_С.85-91.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Розглядається застосування логіко-смислових моделей в роботі викладача з іноземними студентами, вивчаються якісні та кількісні характеристики об'єкта і мікроорганізму, класифікація процесів та їх видові ознаки. Вводяться поняття про суб'єкт, об'єкт, атрибут, предикат, які необхідні для розуміння специфіки структури речення в російській мові. Приділяється увага типовим помилкам, які мають місце при виконанні завдань по заміні складного речення простим та навпаки. Пропонується використання основних наукових конструкцій у вигляді таблиць, що сприяє візуальному засвоєнню в іноземній аудиторії і формує лексико-граматичні навички, необхідні для вільного усного висловлювання студентів-медиків на теми спеціальності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Логіко-смислові моделі, російська мова, іноземні студенти
Subjects: Philology
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Language Training
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 25 May 2018 09:41
Last Modified: 02 Apr 2019 08:10
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/2827

Actions (login required)

View Item View Item