Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів

Машейко, І.В. and Герасимчук, П.Г. and Матвєєнко, Р.Ю. and Мамедов, Р.В. and Кривчук, О.А. (2018) Методичні аспекти покращення підготовки студентів-випускників з ортопедичної стоматології до практично-орієнтованого та тестового ліцензійного іспитів. Медична освіта, № 1. pp. 35-38. ISSN 1681-2751

[img]
Preview
Text
Метод аспекти покращення підготовки студентів-випускників з орт стом.pdf

Download (133kB) | Preview
Official URL: https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/artic...

Abstract

Мета роботи – пошук шляхів підвищення якісної успішності студентів 5 курсу напрямку підготовки “Стоматологія”, поліпшення результатів складання ліцензійного тестового екзамену “КРОК-2” та практично-орієнтованого випускного іспиту. Дослідження базується на вивченні літературних джерел з оптимізації навчального процесу та власному досвіді застосування індивідуалізованого підходу до вивчення ортопедичної стоматології студентами 5 курсу напрямку підготовки “Стоматологія”, підготовки до складання тестового ліцензійного екзамену “КРОК-2” та практично-орієнтованого випускного іспиту. Основна частина. У статті розглянуто доцільність та можливість впровадження методики проведення практичного заняття зі студентами 5 курсу напрямку підготовки “Стоматологія” з відпрацюванням практичних навичок на фантомах та муляжах. Запропоновано індивідуалізований підхід до підготовки студентів для складання ліцензійного тестового екзамену “КРОК-2” та практично-орієнтованого випускного екзамену, що реалізується через проведення вхідного тестового контролю з метою визначення тем, що потребують додаткового вивчення студентами. Проаналізовано переваги закріплення вивченого теоретичного матеріалу запропонованою методикою. Висновки. Проведення на перших заняттях циклу вхідного тестового контролю знань, за результатами якого складається навчальний план студентів, робить можливим індивідуалізувати навчальний процес та покращити підготовку студентів. Поетапне повторення вивченого на попередніх курсах матеріалу створює базу для вивчення складних тем з ортопедичного лікування та реабілітації пацієнтів. Наглядне і теоретичне поєднання фантомів із роз’ясненням дозволяє покращити рівень підготовки з ортопедичної стоматології, дає можливість студентам краще підготуватися до державних іспитів. Необхідно приділяти достатньо часу на самостійне відпрацювання практичних навичок студентами на фантомах, що закріплює попередньо отримані теоретичні знання та сприяє швидшій адаптації до клінічного прийому хворих. І. В. Машейко, П. Г. Герасимчук, Р. Ю. Матвєєнко, Р. В. Мамедов, О. А. Кривчук

Item Type: Article
Additional Information: DOI 10.11603/me.2414-5998.2018.1.8469
Uncontrolled Keywords: ортопедична стоматологія; КРОК-2; випускний іспит; orthopedic dentistry; KROK-2; graduation exam.
Subjects: Prosthodontics
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Orthopedic Dentistry
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 12 Jul 2018 06:50
Last Modified: 12 Jul 2018 06:50
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/2960

Actions (login required)

View Item View Item