Маркова, О.Я. and Швець, С.В. (2017) Застосування інтерактивного методу «мозковий штурм» в підготовці лікарів-інтернів загальної практики-сімейної медицини. Scientific pedagogical internship «Innovative educational technologies: experience of the European Union and its implementation in the process of training medical workers» : Scientific pedagogical internship, August 14-20, 2017. Lublin. pp. 75-79.
|
Text
Застосування інтерактивного методу мозковий штурм в підготовці лікарів-інтернів ЗПСМ.pdf Download (661kB) | Preview |
Abstract
Останнім часом серед сучасних технологій і методів навчання особливе місце у професійній освіті посідає навчання за методом «мозковий штурм». В даній статті зосереджено увагу на основних принципах, цілях, етапах та шкалі оцінювання даного методу. Впровадження в навчальний процес інтерактивного методу «мозковий штурм» на циклах первинної спеціалізації за фахом «Загальна практика-сімейна медицина», сприяє поглибленню знань і формуванню творчого підходу до вирішення поставлених завдань.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | «мозковий штурм», інтерактивна технологія навчання, загальна практика-сімейна медицина, методичне забезпечення |
Subjects: | Medicine. Education |
Divisions: | Faculty of Postgraduate Education > Department of Therapy, cardiology and family medicine FPE |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 29 Aug 2018 10:45 |
Last Modified: | 29 Aug 2018 10:45 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3066 |
Actions (login required)
View Item |