Динаміка самооцінки рівня оволодіння практичними навичками лікарів-інтернів за фахом «загальна практика – сімейна медицина» упродовж навчання в інтернатурі

Височина, І.Л. and Башкірова, Н.С. and Крамарчук, В.В. and Яшкіна, Т.О. (2018) Динаміка самооцінки рівня оволодіння практичними навичками лікарів-інтернів за фахом «загальна практика – сімейна медицина» упродовж навчання в інтернатурі. Матеріали XV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю «Актуальні питання вищої медичної освіти в Україні». pp. 373-374.

[img]
Preview
Text
ДИНАМІКА САМООЦІНКИ РІВНЯ ОВОЛОДІННЯ ПРАКТИЧНИМИ НАВИЧКАМИ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Старт реформи системи охорони здоров’я в Україні актуалізує необхідність підготовки конкурентноспроможних вітчизняних спеціалістів, що може бути забезпечене впровадженням нових освітніх технологій. Процес професійного становлення майбутнього спеціаліста, його мотивації та самооцінки в суб’єктно – суб’єктних спеціальностях займає особливе місце, адже самооцінка дозволяє особі співвідносить свої можливості, психічні ресурси з цілями і засобами діяльності. Гарантом ефективної фахової діяльності лікарів є високий рівень їх професійної компетентності, і включає до себе змістовий (знання) і процесуальний (уміння) компоненти, а саме рівень оволодіння практичними навичками

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Самооцінка, лікарі-інтерни, сімейна медицина, практичні навички.
Subjects: Postgraduate education
Divisions: Faculty of Postgraduate Education > Department of Family Medicine FPE
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 26 Sep 2018 07:12
Last Modified: 26 Sep 2018 07:12
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3267

Actions (login required)

View Item View Item