Хоботова, Н.В. (2015) Інноваційні методики навчання та самостійна робота студентів в рамках болонського процесу. Південноукраїнський медичний науковий журнал, № 12. pp. 140-142. ISSN 2306-7772
|
Text
12_2015-Півд-укр-журн-140-142.pdf Download (611kB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена проблемі впровадження інноваційних методик викладання у вищих навчальних закладах, а також проблемі вдосконалення технологій організації самостійної роботи студентів. Було виявлено, що, оскільки самостійна робота є найважливішою складовою частиною будь-якої освіти, то в рамках Болонського процесу їй має приділятися особлива увага з метою підвищення якості підготовки фахівців. Статья посвящена проблеме внедрения инновационных методик преподавания в высших учебных заведениях, а также проблеме усовершенствование технологии организации самостоятельной работы студентов. Было выявлено, что, так как самостоятельная работа является основой любого образования, то в рамках Болонского процесса ей должно уделяться особое внимание с целью повышения качества подготовки специалистов. The article is devoted to the problem of implementation of innovative methods into the teaching process. The article deals with the problem of organizational technology’s perfection of students’ individual self-teaching. The author stresses on the peculiarities of students’ self-teaching in the context of Bologna process.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Otorhinolaryngology |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 10 Oct 2018 11:59 |
Last Modified: | 10 Oct 2018 11:59 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3358 |
Actions (login required)
View Item |