Упровадження досвіду професійної підготовки майбутніх лікарів Великої Британії у прогностичний розвиток системи медичної освіти України

Магрламова, К.Г. (2018) Упровадження досвіду професійної підготовки майбутніх лікарів Великої Британії у прогностичний розвиток системи медичної освіти України. Імідж педагога, № 2 (179). pp. 31-35. ISSN 2522-9729 (online)

[img]
Preview
Text
125172-275646-1-PB.pdf

Download (212kB) | Preview

Abstract

Підвищення якості професійної підготовки майбутніх лікарів відповідно до світових і загальноєвропейських стандартів із метою посилення конкурентоспроможності вітчизняної вищої медичної освіти, оптимізації умов для міжнародної мобільності студентів-медиків і розширення можливостей українських медичних фахівців на вітчизняному та міжнародному ринках праці зумовлені проголошенням Україною курсу на євроінтеграцію. Ukraine’s proclamation of course on European integration motivates educators to improve the quality of professional training of future doctors in accordance with world and European standards in order to increase the competitiveness of domestic higher medical education, optimize conditions for international mobility of Ukrainian medical students and expand capabilities of health professionals in the domestic and international labour markets. Повышение качества профессиональной подготовки будущих врачей в соответствии с мировыми и общеевропейскими стандартами с целью усиления конкурентоспособности отечественной высшего медицинского образования, оптимизации условий для международной мобильности студентов-медиков и расширение возможностей украинских медицинских специалистов на отечественном и международном рынках труда обусловлены провозглашением Украиной курса на евроинтеграцию.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: майбутні лікарі; медична освіта; методичні засади; професійна підготовка; технологічні засади; будущие врачи; медицинское образование; методические основы; профессиональная подготовка; технологические основы; future physicians; medical education; methodical principles; professional training; technological principles;
Subjects: Fundamentals of Pedagogy
Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Language Training
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 25 Oct 2018 11:12
Last Modified: 25 Oct 2018 11:12
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3425

Actions (login required)

View Item View Item