Діагностика спрямованості навчальної мотивації студентів спеціальності «Фармація»

Слєсарчук, В.Ю. and Кайдаш, С.П. and Залигіна, Є.В. (2017) Діагностика спрямованості навчальної мотивації студентів спеціальності «Фармація». Сучасні погляди на актуальні питання теоретичної, експериментальної та практичної медицини: матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса 15–16 грудня 2017 року). pp. 21-24.

[img]
Preview
Text
medfoundation_декабрь- 2017 прав-С. 21-24.pdf

Download (217kB) | Preview
Official URL: http://www.medfoundation.od.ua/

Abstract

Викладачами кафедри загальної та клінічної фармації було проведено анонімне анкетування серед студентів 4 курсу спеціальності «Фармація» за методикою діагностики спрямованості мотивації вивчення предмета [4]. Мета анкетування полягала у виявленні спрямованості і рівня розвитку внутрішньої мотивації навчальної діяльності студентів при вивченні ними дисципліни – Лабораторна та функціональна діагностика. Результати проведеного опитування можуть розглядатися як основа для підвищення ефективності педагогічної діяльності та вдосконалення педагогічної майстерності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: внутрішня мотивація, навчальна діяльність студентів
Subjects: Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of General and Clinical Pharmacy
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 14 Dec 2018 09:37
Last Modified: 29 Dec 2018 09:29
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3655

Actions (login required)

View Item View Item