Інноваційні та традиційні методи при викладанні хімічних дисциплін студентам–провізорам

Хмельникова, Л.І. and Подплетня, О.А. (2017) Інноваційні та традиційні методи при викладанні хімічних дисциплін студентам–провізорам. Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, (14 грудня 2017 р., Черкаси, Україна), Ч. 1. pp. 101-103.

[img]
Preview
Text
стаття.pdf

Download (123kB) | Preview

Abstract

Проблемно-інтегративний підхід орієнтує студентів на інтеграцію всіх дисциплін хімічного циклу, інтеграцію змісту навчання дисциплін хімічного циклу і фармацевтичних дисциплін. З огляду на роль і функції хімічних дисциплін у підготовці провізора, дуже важливим аспектом процесу навчання студентів є формування у них хімічних знань і умінь, як єдиного, монолітного фундаменту майбутніх професійних компетенцій, як міцну основу майбутньої успішної фармацевтичної діяльності.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: профессиональное образование высшей школы, модульная технология, химическое образование, провизор
Subjects: Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of General and Clinical Pharmacy
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 17 Dec 2018 13:46
Last Modified: 17 Dec 2018 13:46
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3661

Actions (login required)

View Item View Item