Хмельникова, Л.І. and Подплетня, О.А. (2017) Інноваційні та традиційні методи при викладанні хімічних дисциплін студентам–провізорам. Філософія, теорія та практика випереджаючої освіти для сталого розвитку. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, (14 грудня 2017 р., Черкаси, Україна), Ч. 1. pp. 101-103.
|
Text
стаття.pdf Download (123kB) | Preview |
Abstract
Проблемно-інтегративний підхід орієнтує студентів на інтеграцію всіх дисциплін хімічного циклу, інтеграцію змісту навчання дисциплін хімічного циклу і фармацевтичних дисциплін. З огляду на роль і функції хімічних дисциплін у підготовці провізора, дуже важливим аспектом процесу навчання студентів є формування у них хімічних знань і умінь, як єдиного, монолітного фундаменту майбутніх професійних компетенцій, як міцну основу майбутньої успішної фармацевтичної діяльності.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | профессиональное образование высшей школы, модульная технология, химическое образование, провизор |
Subjects: | Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of General and Clinical Pharmacy |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 17 Dec 2018 13:46 |
Last Modified: | 17 Dec 2018 13:46 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3661 |
Actions (login required)
View Item |