Слєсарчук, В.Ю. and Хомяк, Н.В. and Кайдаш, С.П. and Потапова, Т.М. and Залигіна, Е.В. (2018) Самостійна робота студентів, як невід′ємна складова безперервної освіти. The Second International scientific congress of scientists of Europe. Proceedings of the II International Scientific Forum of Scientists "East–West" (10-11 May 2018), Vienna, Austria. pp. 607-612.
|
Text
CONGRESS_11052018-p607-612.pdf Download (497kB) | Preview |
Abstract
У контексті сучасної системи навчання самостійна робота домінує серед інших видів навчальної діяльності студентів після практичної підготовки (може становити до 50% навчального програмового матеріалу) та дозволяє розглядати накопичувані знання як об‘єкт власної діяльності студента. Самостійна робота на кафедрі загальної та клінічної фармації Дніпропетровської медичної академії передбачає поетапне засвоєння нового матеріалу, повторення та закріплення, його застосування на практиці. Ефективність самостійної роботи залежить від її організації, змісту, взаємозв‘язку та характеру завдань [1, 2]. З одного боку, самостійна робота розглядається як педагогічний засіб організації та управління самостійною діяльністю студентапровізора в навчальному процесі, з іншого боку, – це особлива форма навчально-наукової діяльності майбутнього фахівця в галузі фармації. Загальною проблемою вищої освіти є зменшення кількості годин на вивчення програмового матеріалу, тому викладачі на нашій кафедрі часто застосовують випереджувальні завдання. Ці завдання спрямовані на повне або часткове попереднє самостійне вивчення студентами навчального матеріалу, який буде висвітлюватися викладачем на планованих заняттях.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of General and Clinical Pharmacy Faculty of Postgraduate Education > Department of Medical and Social Expertise and Rehabilitation FPE |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 02 Jan 2019 12:44 |
Last Modified: | 16 Sep 2021 12:26 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3683 |
Actions (login required)
View Item |