Магрламова, Камілла (2018) Вищa медичнa освітa у Великій Британії. Актуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти, № 1. pp. 8-16. ISSN 2410-4620
|
Text
Актуальні проблеми педагогіки, психології та проф освіти_1_2018_8-16.pdf Download (500kB) | Preview |
Abstract
У статті викладено результати ретроспективного аналізу вищої медичної освіти у Великій Британії; виокремлено та обґрунтовано критерії, що дозволили класифікувати досліджуване явище в його еволюційному поступі. Стаття містить результати аналізу взаємозв‘язків ринку праці та вищої професійної підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії та їх особливостей, що вирізняють їх від інших країн. Простежено динаміку змін чисельності студентів-медиків у ХХІ ст. та проаналізовано чинники, що її обумовлюють. Описано структуру медичної освіти у Великій Британії на сучасному етапі та розкрито теоретико-методологічні підходи до неї. В статье изложены результаты ретроспективного анализа высшего медицинского образования в Великобритании; выделены и обоснованы критерии, которые позволили классифицировать исследуемое явление в его эволюционном развитии. Статья содержит результаты анализа взаимосвязей рынка труда и высшей профессиональной подготовки будущих врачей в Великобритании и их особенностей, которые отличают их от других стран. Прослежена динамика изменений численности студентов-медиков в XXI в. и проанализированы факторы, ее обусловливающие. Описана структура медицинского образования в Великобритании на современном этапе и раскрыты теоретико-методологические подходы к ней. The article presents the results of the retrospective analysis of higher medical education in Great Britain. The criteria which allowed to classify the investigated phenomenon in its evolutionary progress are isolated and substantiated. The article contains the results of an analysis of the relationship between the labor market and the higher professional training of future doctors in the UK and their peculiarities that distinguish them from other countries. The dynamics of changes in the number of medical students in the XXI century is examined and the factors that determine it are analyzed. The structure of medical education in Great Britain at the present stage is described and the theoretical and methodological approaches to it are revealed
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | система охорони здоров’я; вища медична освіта; професійна підготовка; історикопедагогічний аналіз; сімейна медицина; Велика Британія; система здравоохранения; высшее медицинское образование; профессиональная подготовка; историко-педагогический анализ; семейная медицина; Великобритания; health system; higher medical education; vocational training; historical and pedagogical analysis; Great Britain. |
Subjects: | Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Language Training |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 25 Feb 2019 09:24 |
Last Modified: | 25 Feb 2019 09:24 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3846 |
Actions (login required)
View Item |