Теоретико-методологічні підходи до підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії

Магрламова, К.Г. (2018) Теоретико-методологічні підходи до підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії. Актуальные научные исследования в современном мире, В. 1-6 (33). pp. 76-86. ISSN 2524-0986

[img]
Preview
Text
elibrary_32366577_66289498.pdf

Download (440kB) | Preview

Abstract

У статті акцентовано увагу на визначені та розкритті основних теоретико-методологічних підходів до підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії. Об рунтовано необхідність професійної підготовки кадрів медичних навчальних закладів. Визначено актуальність підвищення рівня професіоналізму сфери охорони здоров’я, зокрема вищих медичних навчальних закладів, у контексті реформування системи охорони здоров’я. Система сучасної освіти Великої Британії вважається однією з найбільш привабливих для багатьох країн у силу своєї ефективності, що доведена багатьма роками її існування. Ця система багатоступенева та складна. Британська система освіти розвивалась на протязі багатьох столітть і керується жорсткими вимогами щодо якості навчання. The article focuses on the identified and disclosure of the main theoretical and methodological approaches to the preparation of future doctors in the UK. The necessity of professional training of medical educational institutions is substantiated. The urgency of improving the level of professionalism of the health care sector, in particular, higher medical educational institutions, in the context of reforming the health care system is determined. The system of modern education in the UK is considered one of the most attractive for many countries due to its efficiency, which has been proved by many years of its existence. This system is multistage and complicated. The British educational system has evolved over the centuries and is guided by strict requirements for the quality of education.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: майбутні лікарі, навчання, підготовка, підходи, професіоналізм; future doctors, training, training, approaches, professionalism; будущие врачи, обучение, подготовка, подходы, профессионализм.
Subjects: Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Language Training
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 26 Feb 2019 12:27
Last Modified: 26 Feb 2019 14:43
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3849

Actions (login required)

View Item View Item