Ретроспективний аналіз вищої медичної освіти у Великій Британії

Магрламова, Камілла (2018) Ретроспективний аналіз вищої медичної освіти у Великій Британії. Молодь і ринок, № 2 (157). pp. 86-92. ISSN 2308-4634 (Print), 2617-0825 (Online)

[img]
Preview
Text
Молодь і ринок_2_157_2018-87-93.pdf

Download (271kB) | Preview
Official URL: http://mr.dspu.edu.ua/

Abstract

У статті викладено результати ретроспективного аналізу вищої медичної освіти у Великій Британії; виокремлено та обґрунтовано критерії, що дозволили класифікувати досліджуване явище в його еволюційному поступі. Стаття містить результати аналізу взаємозв’язків ринку праці та вищої професійної підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії та їх особливостей, що вирізняють їх від інших країн. Простежено динаміку змін чисельності студентів­медиків у ХХІ ст. та проаналізовано чинники, що її обумовлюють. Описано структуру медичної освіти у Великій Британії на сучасному етапі та розкрито теоретико­методологічні підходи до неї. The article presents the results of the retrospective analysis of higher medical education in Great Britain. The criteria which allowed to classify the investigated phenomenon in its evolutionary progress are isolated and substantiated. The article contains the results of an analysis of the relationship between the labor market and the higher professional training of future doctors in the UK and their peculiarities that distinguish them from other countries. The dynamics of changes in the number of medical students in the XXI century is examined and the factors that determine it are analyzed. The structure of medical education in Great Britain at the present stage is described and the theoretical and methodological approaches to it are revealed.

Item Type: Article
Additional Information: DOI: https://doi.org/10.24919/2308­4634.2018.126833
Uncontrolled Keywords: система охорони здоров’я, вища медична освіта, професійна підготовка, історикопедагогічний аналіз, сімейна медицина, Велика Британія; health system, higher medical education, vocational training, the historical and pedagogical analysis, Great Britain.
Subjects: Medicine. Education
Divisions: Departments > Department of Language Training
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 27 Feb 2019 08:53
Last Modified: 27 Feb 2019 08:53
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3852

Actions (login required)

View Item View Item