Вибір методики навчання мови з огляду на національну приналежність студентів

Філат, Т.В. and Сидора, М.Ю. and Сербіненко, Л.М. and Запорожець, О.С. (2018) Вибір методики навчання мови з огляду на національну приналежність студентів. Актуальні проблеми навчання іноземних студентів. Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції. – Дніпро, 2018. pp. 111-119.

[img]
Preview
Text
Тези 2018_111-119.pdf

Download (705kB) | Preview

Abstract

Навчання студентів з інших країн світу, особливо тих, чиї народи докорінно відрізняються своїм менталітетом, потребує від педагога кропіткої роботи над стратегією методики викладання, яка повинна, враховуючи особливості різних національних груп, найбільш ефективно поєднувати різні методичні прийоми. Першочерговим завданням при роботі зі студентами-іноземцями є вивчення соціально-культурних особливостей, менталітету, національного характеру, системи освіти країни, що дозволить визначити спільні риси та відмінності студентів різних національностей, а це, своєю чергою, допоможе розробити максимально ефективну методичну концепцію для досягнення найкращого результату у вивченні дисциплін. Досвід роботи з іноземними студентами в ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України", зокрема кафедри мовної підготовки, тривалий, що дозволяє постійно вдосконалювати й оптимізувати навчальний процес з таким контингентом.

Item Type: Article
Subjects: Philology
Teaching method
Divisions: Departments > Department of Language Training
Depositing User: Елена Шрамко
Date Deposited: 06 Mar 2019 09:31
Last Modified: 06 Mar 2019 09:31
URI: http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3871

Actions (login required)

View Item View Item