Токун, І.І. (2018) Спеціалізація навчальних матеріалів як засіб підвищення мотивації студентів медиків до вивчення іноземної мови. Актуальні проблеми навчання іноземних студентів. Матеріали міжвузівської науково-практичної конференції. – Дніпро, 2018. pp. 104-106.
|
Text
Тези 2018_104-106.pdf Download (676kB) | Preview |
Abstract
Сучасний підхід до навчання іноземної мови (ІМ) у немовному вищому навчальному закладі передбачає, що ІМ є невід’ємним компонентом професійної підготовки фахівця будь-якого профілю, а отже, викладання цієї дисципліни вимагає удосконалення змісту і форм навчання, адаптації останніх до нових цілей. Навчання "професійно-спрямованої ІМ" ("ІМ для спеціальних цілей" у західній термінології) потребує розробки і застосування на практиці педагогічних технологій, здатних суттєво активізувати навчально-пізнавальну діяльність студентів. Ураховуючи ключову роль пізнавальної мотивації в структурі навчальної мотивації студентів вищих навчальних закладів, виникає необхідність дослідження факторів, що впливають саме на задоволення пізнавальної потреби студентів медиків під час вивчення іноземної мови. Зроблено припущення, що ефективним засобом задоволення існуючого пізнавального інтересу і інструментом подальшого розвитку пізнавальної (у тому числі, професійноспрямованої) мотивації студентів при навчанні іноземної мови у немовному виші можуть бути навчальні посібники, побудовані на матеріалах вузької спеціалізації студентів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | Philology Teaching method |
Divisions: | Departments > Department of Language Training |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 06 Mar 2019 12:28 |
Last Modified: | 06 Mar 2019 12:29 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3876 |
Actions (login required)
View Item |