Магрламова, К. (2017) Психолого-педагогічні умови діяльності викладачів у вищих медичних навчальних закладах (на прикладі України й Великої Британії). Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія : Педагогіка, № 2 (19). pp. 125-131. ISSN 2219-5203
|
Text
Nvmdpu_2017_2_20.pdf Download (517kB) | Preview |
Abstract
У статті розкрито особливості системи професійної підготовки майбутніх лікарів в Україні й у Великій Британії, яка має свою специфіку: організація професійної підготовки здійснюється відповідно до цілей і закономірностей розвитку британського суспільства та освітніх стандартів; професійна підготовка майбутніх лікарів розглядається як системне, багатовимірне явище, що має цілісний, неперервний, адаптивний характер, охоплює сукупність взаємопов’язаних структурних елементів, що впливають на забезпечення якості професійної підготовки майбутніх лікарів. Наголошено на тому, що система професійної підготовки майбутніх лікарів є відкритою, багатофункціональною, адаптивною структурою, що містить системотвірні компоненти, які забезпечують динамічний і випереджувальний розвиток на основі інноваційності й професійної спрямованості освітніх програм; підготовку майбутніх лікарів здійснюють висококваліфіковані викладачів. Доведено, що важливою умовою гарантування високої якості медичної освіти є профільна підготовка педагогічного персоналу для вищих медичних навчальних закладів, яка забезпечується нормативно-правовим і науковометодичним супроводом. Акцентовано на тому, що підготовка й підвищення професійної компетентності педагогічного персоналу відбувається на основі інтеграції науково-методологічної, світоглядної, фахової і психологопедагогічної підготовки, участі в грантових проектах і програмах саморозвитку, а також завдяки міжнародній співпраці.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | висококваліфіковані викладачі; майбутній лікар; підвищення компетентності педагогічного персоналу; професійна підготовка; высококвалифицированные преподаватели; будущий врач; повышение компетентности педагогического персонала; профессиональная подготовка; highly qualified teachers; future doctor; increasing competence of pedagogical staff; professional training. |
Subjects: | Fundamentals of Pedagogy Medicine. Education |
Divisions: | Departments > Department of Language Training |
Depositing User: | Елена Шрамко |
Date Deposited: | 12 Mar 2019 12:57 |
Last Modified: | 12 Mar 2019 13:01 |
URI: | http://repo.dma.dp.ua/id/eprint/3904 |
Actions (login required)
View Item |